utorak, 1. studenoga 2011.

...DOWE...
/Kada covjek uci dovu, Allah dz.s. mu je uslisa,
ili je ostavi za drugi svijet, ili ga zastiti od zla kolika je ta dova./(Tirmizi)

O Allahu ja samo zelim da ovo ostalo zivota sa dobrom osobom podijelim.........
moja volja se ne pita jer osecanja drugi put uzima, moje srce je nesigurno jer vidi puno toga kod ljudi i u njihov govor, ne , nisam kriva ja sto svoj put ne umijem odabrati,
bojim se da pomislim da je on dobar za mene a ono susta propadt,
ili bojim se da nije dobar za mene a ono nebi bolje ni valjalo biti nego sto je on.....
molim Allaha dz.s. da mi pokaze pravi put kojim trebam poci...

“Lâ ilahe illalâhu vahdehu lâ šerike leh. Lehu ‘l-mulku ve legu ‘l-hamdu ve huva ‘alâ kulli šej’in kadir”

.“Subhânallâhi ve ‘l-hamdu lillâhi ve lâ ilâhe ilallâhu vallâhu ekber. Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhi ‘l-alijji ‘l-azim”.


*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥ 

Nema komentara:

Objavi komentar