utorak, 1. studenoga 2011.


*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥ *

glitter-graphics.com
♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥* 
Preko Muhammeda s.a.v.s. nas Uzviseni Gospodar porucuje:
,,COVJEK JE TAJNA MOJA I JA SAM TAJNA NJEGOVA.
UNUTARNJE ZNANJE DUHOVNE BITI, TAJNA JE MOJIH TAJNI.
SAMO JA TO ZNANJE SPUSTAM U SRCE MOG ISKRENOG ROBA
I NIKOM NIJE POZNATO NJEGOVO STANJE DO LI MENI,,

SUBHANALLAHI VE BI HAMDIHI


Allah dz.s. je rekao:
"Oni koji Me se zikrom sjećaju, Meni su blizu. Onima koji zahvaljuju, Ja ću dati još više. Onima koji su pokorni,Ja ću dati posebne počasti. One koji su mi neposlušni, neću obeshrabriti u pogledu Svoje milosti.Ako mi se pokaju, pa Ja sam njihov voljeni. 
Ja zaista volim one koji se često i mnogo kaju i koji se često čiste. A ako mi se ne pokaju, pa Ja sam njihov liječnik.Iskušam ih kušnjama kako bi ih očistio od mahana. Ko Mi dadne prednost nad drugima, i Ja njemu dadnem prednost nad drugima. 
Dobro djelo vrjednujem od deset do sedam stotina puta, pa i mnogo više, a loše djelo pišem samo kao jedno učinjeno. Ako se za njega pokaje i od Mene zatraži oprost, Ja mu oprostim. Zahvaljujem za malo truda, a praštam mnoga posrtanja. 
Moja milost je veća od Moje srdžbe. Moja blagost je veća od srdžbe, a Moj oprost je veći od Moje kazne.Ja sam milostiviji Svome robu nego majka svome djetetu."

Nema komentara:

Objavi komentar