utorak, 1. studenoga 2011.

“Kada bih samo na trenutak mogao...


 “Kada bih samo na trenutak mogao zaboraviti da sam tek prah, i kada bi mi Bog dao još malo života, iskoristio bih ga na najbolji mogući način…” “Vjerojatno ne bih rekao sve što mislim, ali bih sigurno mislio sve što govorim.” “Znao bih cijeniti stvari,ali ne zbog onoga što predstavljaju,nego zbog onoga što znače.” “Spavao bih malo, sanjao bih više, znajući da u svakoj sekundi u kojoj zatvorimo očigubimo šezdeset sekundi svjetla.” “Nastavio bih hodati kada drugi stanu; budio bih se kada drugi utonu u san." “Ljudima bih pokazao kako se varaju kada misle da zaljubljenost prestaje sa starošću… ljudi, naime, postaju stari kada prestaju biti zaljubljeni.” “Djetetu bih dao krila, ali bih ga pustio da samo nauči letjeti.” “Starim bih ljudima rekao da zaborav-a ne starost – donose smrt.” “Toliko sam naučio od ljudi… Naučio sam da svi hoće živjeti na vrhuncu planine, a nisu spoznali da je prava sreća u načinu na koji se čovjek uspinje do vrhunca.” “Shvatio sam da kada novorođenče prvi puta svojom ručicom uhvati prst svojega oca, ono ga se drži zauvijek.” “Shvatio sam da čovjek drugoga čovjeka smije gledati s visine samo kada mu pomaže da se pridigne.” “Toliko sam toga od vas naučio! No, sve će mi to biti od male koristi, jer kada sve to bude složeno u kovčeg, ja ću biti na umoru.” Kaži što osjećaš i čini što misliš. Sutrašnjica nije nikome zajamčena, ni mladima ni starima. Možda danas posljednji puta gledaš one koje voliš. Nemoj, dakle, oklijevati. Djeluj danas, jer sutrašnji dan možda nikada ne će stići, i sigurno će ti biti žao onoga dana kada nisi uzeo vremena za osmijeh, za zagrljaj, za poljubac, onoga dana kada si bio prezaposlen da bi im uputio posljednju želju. Budi blizak onima koje volis; prišapni im da ih trebaš; Pokaži svojim prijateljima i dragima koliko su ti važni. Ako to danas učiniš, sutrašnji dan ne će biti kao jučerašnji , … što i nije beznačajno. Razmisli… Nadam se da vam se ovo svidjelo meni je ..... 

Nema komentara:

Objavi komentar