subota, 12. studenoga 2011.

Sura Aš-Šu'ara'

83. Gospodaru moj, podari mi znanje i uvrsti me među one koji su dobri
84. i učini da me po lijepom spominju oni što će poslije mene doći,
85. i učini me jednim od onih kojima ćeš džennetske blagodati darovati -
86. i ocu mome oprosti, on je jedan od zalutalih -
87. i ne osramoti me na Dan kad će ljudi oživljeni biti,
88. na Dan kada neće nikakvo blago, a ni sinovi od koristi biti,
89. samo će onaj koji Allahu srca čista dođe spašen biti.


Hvala Allahu na svakom stanju i neka je salavat i selam na Miljenika ummeta, Muhammeda s.a.w.s.!

Mi - ljudi, često smo zadovoljni svojim stanjem. Samodopadljivo gledamo na sebe i svoja djela, iako znamo da neće niko zbog djela uči u džennet, nego samo zbog Allahove milosti. Gospodar se kune dušom koja sama sebe kori tj. mufesiri kažu da takvi ajeti zapravo naglašavaju bitnost onoga čime se naš Stvoritelj kune. Znak živog i zdravog srca je da samo sebe kori i ispravlja, a mi zadovoljni.

Mnogi Allahovi robovi koji imaju visok stepen zikra i trude se da svoje emanete ispune često, kao i mi svi, zaborave, da ima još bolje i još više. Pa ko je onda spašen? Gospodar nam veli da je to ona koji čista srca dođe pred Allaha. Vječni nam je dao tjelo i usadio dušu, tada smo bili bebe. Pri povatku njemu tjelo je drugačije, ali srce bi opet trebalo biti čisto kao kod bebe.

Mnogo je napisano o tome šta čisti srce, a sve su knjige iz jedne Knjige. A najčešći naziv za zadnju objavu je Zikr, onda Kitaab, tek onda Kur'an i onda Furqan. Jasno Gospodar svoje znakove ostavlja onima koji ih čitati znaju.

Na kraju da vam ispričam događaj iz vremena iza mene. Sjedih sa jednim mudracom i tako je opisujem svoje stanje u kojem mi vrijeme nekako brže prolazi i nikako da stignem sve što sam nanijetila. Na to me upita mudrac: "Vrijeme ti ide brzo?", rekoh "Da!". Veli ti on meni: "Onda klanjaj sporo.".


Jedna pobozna zena muslimanka upita je koje ukrase koristi za svoje tijelo, a ona je manirom istinskog mudraca odgovorila:
"Za usne koristim istinu, 
za glas zikr Allaha, 
za oci obaranje pogleda, 
za ruke dobrocinstvo, 
za noge ustajnost na Allahovom putu, 
za srce ljubav prema Allahu, 
za razum mudrost 
za strast (tj protiv strasti) iman i cvrsto vjerovanje

"I jedan od dokaza Njegovih je to sto za vas, od vrste vase, stvara zene da se uz njih smirite, i sto izmedju vas uspostavlja ljubav i samilost; to su, zaista, pouke za ljude koji razmisljaju."

(Kur'an 30:21)


Srce zaljubljenika stoji ispred velicine i ljepote Voljenoga, pa kada opazi Njegovu velicinu, zastrepi pred Njim i slavi Ga, a kada vidi Njegovu ljepotu, zavoli ga i s ceznjom iscekuje dan kada ce se s Njime sresti.


Na svome putu ka Allahu srce lici na pticu, ljubav prema Allahu je njena glava, a strah i nada su njena krila. ako izgubi glavu, nastupa trenutacna smrt, a ako ostane bez krila, ostaje lahak plijen svakom lovcu nitkovu.



Muhammed ibn Vasi je rekao:"Ko iskreno okrene Allahu svoje srce, Allah ucini da ljudi svoja srca okrenu njemu!"

Srce


Otvori oci. Pruzi ruke. Prihvati ponudjeno…

Jer sutra mozda necu biti tu. Sutra cu mozda biti drugde negde. Srce moje lutalica.

Ako nudim ga, ne nudim ga dzabe. I ne zauvek. Ne bespovratno…

Niko na njega nema tapiju. Shvati to…

Kada boli, ono boli…ali kad voli, voli odistinski. Nema zezanja.

Kad ti neko, bilo ko, ponudi srce na tanjiru…ne sjeci ga nozem. Ne okreci glavu od njega…ako ti se ne svidja, zahvali se kulturno…toliko tesko nije.

Srce svako dusa jedna. Covek jedan. Jedan zivot. Nije jeftino…

I ne valja se igrati sa tim. Nikad se ne zna…i ti ces srce ponuditi, zapitaj se zato

Kako bi se osecao da ga neko zgnjeci igre radi, iz dosade, jer mu se moze

Nije fer…ljubav to i nije, u toj cudnoj igri valja castan ostati

Plemenitost je vrlina, sa druge strane

Gordost i predrasude

Gluposti samo

Ljubav nije samo rec, ima tu mnogo vise

Mnogo je tu znoja i truda

Mnogo je tu odricanja

Ali se isplate, skoro uvjek

Zato pomisli nocas na srce moje

I sta ces sa njim ciniti

Prihvati ga dok jos kuca..ili ga prihvatiti nemoj

Tvoja stvar…to moje srce

Nocas

U rukama tvojim

Sudbinu svoju ceka…



Nema komentara:

Objavi komentar