četvrtak, 10. studenoga 2011.

To je tvoj san*


Semure ibn Džendub kaže: „Božiji Poslanik je, pošto je klanjao namaz okrenuo svoje lice prema nama i rekao: ‚Ko je od vas noćas nešto sanjao? Pa ako je neko sanjao, pričao bi a on bi dodao maša‘Allah, što Allah hoće to biva. Tako jedan dan upita: ‚Ko je od vas nešto sanjao?‘ Mi smo rekli: ‚Nije niko.‘ A on tada reče: Ja sam sanjao dva čovjeka kako dođoše k meni, pa su uzeli moju ruku i izveli me u časnu zemlju. Vidio sam tamo jednog čovjeka kako sjedi a jedan stoji, u ruci je držao kuku od željeza, kuka je bila ugrađena u obraz a njena dužina je bila do zatiljka. Zatim je uradio s drugom kukom isto što i s prvom, pa je ona druga potiskivala prvu.

Rekao sam: ‚Šta je ovo?‘ Rekli su mi: ‚Produži dalje.‘  Pa smo produžili i stigli di čovjeka koji je ležao na leđima, a drugi je stajao na glavi a ispred je bilo kamenje ili pjesak koje ga je probadalo. Kad ga udari zakotrlja se kroz kamenje. Zatim ode kod njega da bi ga vratio na isto, pa pošto dođe ponovo zauze isti položaj. Zatim ga ponovo udari a ja sam upitao: ‚Ko je ovo?‘ Rekoše mi: ‚Idi dalje.‘ Nastavili smo i stigli do neke provalije koja je na početku bila tijesna sa uskim ulazom a dalje se jama širila. Na dnu jame vidjela se vatra. U njoj su ljudi i žene pokušavali da iziđu, stignu do ulaza, uzmu malo života i ponovo se vrate u vatru. Reako sam: ‚Šta je ovo?‘ A oni mi rekoše: ‚Produži dalje.‘  Mi smo produžili i došli do rijeke od krvi, u njoj je stajao neki čovjek u sredini, u ruci je imao kamen. Na obali rijeke je stajao drugi čovijek, pa kada onaj pokaša da iziđe, onaj ga gađa s kamenjem u usta i vrati ga odakle je i pošao i tako se ponavljalo.
Rekao sam: ‚Šta je ovo?‘  A oni meni odgovoriše: ‚Produži dalje.‘ Mi smo produžili dalje i došli do zelene bašće u kojoj je ogromno stablo. U korjenu stabla vidio sam starog čovjeka i malu djecu. Pored drveta neki čovjek potpaljuje vatru. Mene su podigli visko na drvo a zatim smo ušli u lijepu kuću kakvu da tada nisam vidio. U njoj smo vidjeli i stare i mlade ljude. Reako sam: ‚Hoćete li obavjestiti ove noći o onome šta sam vidio putujući s vama.‘ Rekli su: ‚Da.‘

Onaj čovjek što si ga vidio sa željeznom kukom, to je lažac čija se laž širila zemljom. Tako će on ostati sve do Sudnjeg dana. A onaj što je stajao na glavi je čovjek koji je poznavao Kur'an ali nije živio kako Kur'an nalaže, i on će tako ostati do Sudnjeg dana. A one što si vidio u jami, to su oni što su činili blud. Čovjek što je bio u rijeci, to je onaj što je jeo kamatu. A stari čovijek u hladu onog stabla, to je Ibrahim alejhisselam a djeca oko njega su pokoljenja poslije njega.  A čovjek koji potpaljuje vatru, to je melek, čuvar vatre. A kuća u koju si ušao, to je kuća vjernika, a odaja koja je najljepša, ona je za šehide. A ja koji sam te pratio, ja sam Džibril a ovo pored mene je Mikail. Podigni svoju glavu. Pa kada sam to uradio,vidio sam oblak. Rekli su mi: ‚To je tvoj san.‘ Rekao sam: ‚Dozvolite mi da uđem tamo.‘ Rekoše mi: ‚Tebi je ostalo još života na Zemlji, a kada dovršiš svoj život, ući ćeš u svoj stan.‘ (Bilježi Buhari)

Nema komentara:

Objavi komentar