petak, 2. prosinca 2011.

j

O Allahu podari mi iskreno pokajanje****

O Allahu, podari mi iskreno pokajanje koje će izbrisati moje grijehe i moja loša dijela, i kraj brige mom srcu i njegovome nemaru.U tamnoj noći i mojim očima koje izljevaju rijeku suza, pitam Te ,Ti si nada i pomoć, o Gospodaru, Ti si odgovor.Onaj koji mi može korist donjeti kada pijesak bude iznad mene,život tada neće imati okusa.Kada moj mezar bude taman, kajanje neće izbrisati ono što je učinjeno.Osječaj pustoši i agonije, oh, to je čudnovato za stranca. Ja nemogu vidjeti spas bilo sa istoka ili juga.


Pravila Muslimana u svakodnevnom životu***

Počni svaki dan zahvalan Allahu što si se probudio.
Neka ti Allah uvijek bude na prvom mjestu
Proširi svoje vidike- nauči 5 dzuza Qurana svakog dana, urani na sabah namaz u dzamiji.
Klanjaj Duhu namaz nakon Akšam namaza
Ako te neko uvrijedi pokušaj to zaboraviti, i upučuj Allahu dove da oprosti toj osobi.
Kada se naljutiš, sjeti se kako je kratak ovaj život da bi ga proveo u ljutnji.
Sjeti se da ne možeš nikada imati puno prijatelja, ali da možeš imati nekoliko prijatelja koji će ti pomoći da budeš dobar i ustrajan Musliman.
Kada si sretan trudi se da podjeliš to sreću sa drugima, i budi zahvalan Allahu na tome.
Igraj sport, i provodi lijepo i korisno vrijeme sa svojom porodicom, ali nikada ne zaboravi na Allaha i da Allah uvijek vidi šta radiš
Zagrli svoje roditelje, poljubi im ruke i uvijek im budi poslušan u onomo što je Allah naredio ili zabranio.
Zaboravi, oprosti i nasmiji se.
Nemoj nikoga ponižavati, jer je on možda bolji od tebe kod Allaha.

Nema komentara:

Objavi komentar