utorak, 1. studenoga 2011.

RASTANAK

Reci braci koja me vidjese mrtvoga pa su iz zalosti zaplakali, smatrate li da sam ja vas mrtvac? Nisam, ja sam u berzahu a ovo je moje tijelo, bilo je moja odjeca i kuca, ja sam vrabac a ovo je bio moj kavez, odletio sam a ono je ostalo kao zalog, bio sam kao biser iz skoljke, bio sam radi ispita, pa sam se oslobodio. Hvala Allahu koji me je toga oslobodio, i na casnom mjestu mi kucu sagradio Do danas sam bio mrtvac medju vama, a sada sam ziv i skino sam cefine. Ja danas govorim sa melekima, a moja dusa gleda Gospodara. Otisao sam i ostavio vas, nisam zadovoljan da vasa kuca bude moj dom. Nesmatrajte smrtni cas smrcu, ona je kao zivot i prizeljkivani cilj, zato neka vas ne strasi njen napad, ona nije nista do li prelazak iz zivota u zivot. Ebu Hamid El-Gazali 

Nema komentara:

Objavi komentar